dinsdag 5 januari 2016

Een nieuw jaar 2016

voor mijn volgers hier een nieuwe start van een nieuw jaar met goede gezondheid voor jullie allen.

En alweer een goed voornemen nl iedere week iets posten hier, als ik bekijk wat ik zoal maak moet het geen probleem zijn maar ben ook een beetje laks met dit soort dingen, maar ga het toch proberen.
Vanuit Stampin up is het ook geen probleem want er is vandaag weer een leuke nieuwe catalogus die de komende 3 maanden geldig is en nog meer super nieuws bij iedere bestelling die je doet mag je bij € 60,00 iets uitzoeken uit de Sale-A-Bration folder.
Wil je deze 2 folders ontvangen laat het even weten dan stuur ik ze naar je op.
Mijn emailadres is ajdenooijer@zeelandnet.nl

Wij al demo's  konden al de hele maand  december voororderen en spelen met de nieuwe producten, en dat is zeker geen straf kan ik jullie vertellen, zulke leuke nieuwe stempelsets en ook dit seizoen weer veel bundles wat altijd een voordeel is want dan heb je altijd 15% korting maar stempelsets en dies apart bestellen kan natuurlijk ook.

De volgende kaart is gemaakt met de nieuwe stempelset Grateful Bunch.





3 opmerkingen: