vrijdag 24 juli 2015

Doosje met 5 kaarten

Doosje gemaakt met de nieuwe in-color kleuren van stampin up, DSP ook in dezelfde kleuren gebruikt.
In het doosje 5 kaarten, ik heb voor  iedere kaart een andere kleur  gebruikt.

Dit doosje kun je maken op een workshop, gezellig met een paar vriendinnen. Dit is mogelijk bij mij of gezellig bij jou thuis.
De kosten voor de workshop zijn € 12,50 je krijgt daarvoor alle materialen en gebruik van mijn stempels en inkt.
woensdagavond vanaf 19.00 uur datum 2 september
zaterdagmiddag vanaf 13.30 uur datum 5 september
bel mij op als je het leuk vind om mee te doen
tel. nr. 0118-602269
of mail me ajdenooijer@zeelandnet.nl
Voor iedere deelnemer een leuk cadeautje tijdens de workshop.

Als je deze datums niet kunt is een afspraak voor een andere datum altijd mogelijk.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten